19 Mart 2015 Perşembe

Seninle bir gün

Can paşam,
Şimdi buraya seninle geçirdiğim bir günü yazacağım.
Tabi ki her günümüz aynı geçmese de evdeysek ve genel olarak yaptıklarımızı anlatacağım.

Senİnle birlikte uyanıyoruz hep. Çok nadiren sen uyurken uyanıp bir kaç işimi hallediyorum .
Yatakta güne merhaba boğuşmalarımızı yaptıktan sonra seni kucaklayıp salona getiriyorum öpe öpe.
Yumurcak tv de rutin çizgifilmlerimiz var veya zaman zaman babyfİrst takılıyoruz.
Hemen mamanı yapmam gerekiyor annecim çünkü mama mama diye ağlıyorsun ve genellikle kucağıma almamı istiyorsun aynı zamanda.
Genellikle yulaf ve sütü pişiriyorum içine bir yumurta kırıyorum sonra üstüne kayısı veya incir veya erik ve ceviz veya fındık veya fıstık veya badem ve tahin&bal veya pekmez + tarçın koyuyorum.
Buna bayılıyorsun. Yanında ya mandalina suyu, süt ya da su.
Sonra birlikte dans ediyoruz. Oyun oyunuyoruz en sevdiğin saklambaç oynuyoruz.
Seni yakalayınca yatağa yatırıp yiyorum :)
Sonra yoğurt zamanı ve ardından sen biraz dinlenirken ben ev işlerimi hallediyorum.
Biraz uyku molasında ben sana daha iyi nasıl hizmet veririm onun peşinde oluyorum hep. Araştırıyorum bakıyorum okuyorum..
Sen uyanınca mama yiyorsun ve baban geliyor. Baba ile de birlikte bir saklambaç daha oynuyoruz.
Kucağımda bana sıkı sıkı sarılıp babadan kaçıyorsun. Bazen omzumu ısırıyorsun heyecandan..
Ve baba ile oyun zamanı başlıyor.
Top oyunlarını baba ıle yapıyorsun veya resım cızıyorsunuz.
Sonra bır mama molası daha ve uykuya hazırlanıyoruz.
Yatakta bır saatımız bırbırımızı sevmek ve boğuşmakla kudurmakla geçiyor.
Uyumadan önce Atakan kitaplarını mutlaka okuyoruz. Diş fırçalama gül suyu ile yüzümüzü siliyor birbirimize sarılarak uykuya dalıyoruz..

Rüya gibi değil mi :)
Gün sonuna bakınca kendime not veriyorum.
Eğer eksik yaptığım yüreğime göre terazide eksik kalan bir şeyler varsa onu ertesi gün tamamlamaya çalışıyorum.

Sana seni çok sevdiğini bin kere hissettiren annen,
Melike

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder