27 Mart 2015 Cuma

Derdinden utanmak

Durup durup düşünmek .. Bu aralar bu hareketi çok yapıyorum. Çünkü bir takım aksilikler dönemindeyim. Ama o kadar ufak ki bu aksilikler söylemeye bile utanırım yazmaya yazmayacağım..
Ağzımda yara oldum olası çıkar beim. Hatta bazı zamanlar olur ki ve oldu ki bu yaraların sayısını sayamıyordum boğazıma kadar yara doluyordu..şimdilerde bazı yazıları okuyorum da benim ağzımda çıkan hatta bebeğimde ciğer parçamda çıkan ağız yaraları bile önemsiz hem de hiç önemsiz gelir oldu..
Dertlerimize, sıkıntı dediğimize şükür etmek gerektiği, her an 'stop ben burdayım ' 'hey kırmızı ışık Dur! ' der oldu.
Ne mutlu,
Hissediyoruz, kokluyoruz, görüyoruz, sarılıyoruz, öpüyoruz, besliyoruz, yiyoruz içiyoruz..ve daha sayamadığım bir çok şükür sebebi..

Buna rağmen hala istemek dilemek hep var elbette..bu bizlerin en temel ihtiyacı diyebiliriz. Umut etmek hep bir şey hedeflemek onu istemek dilemek hayaller kurmak..
Hayal kuruyorum, bazı şeylerin hayalini kuruyorum, çocuğumun en iyi eğitimleri alabildiğini ve onun başarılı olabildiği günleri hayal ediyorum. Ona sonsuz imkanları istediklerini verebilecek güce sahip olabilmeyi hayal ediyorum. Onu gördükçe gururlanmayı, ona baktıkça her anımda şimdiki gibi şükretmeyi hayal ediyorum..

Hep sağlıklı sevdiklerim ve sevdiğimiz istediğimiz hayatlar..dostlar hayal ediyorum. Dost bulma ne
Zor değil mi? Hiç dost yok bu hayatta hep yalnızız dediğim anda sevildiğimi önemsendiğimi görmek ve sevinç damlaları olsun istiyorum gözlerimde..

Ben bir çiçeğim ve nefes almak su içmek istiyorum kısacası ..
Allahım, sen nefes alamayan su bulamayan çiçeklerin dileklerni dualarını kabul et Yarabbim. Yetinmeyi bilenlerden şükreden kullarından sevdiğin kullarından say bizleri. Günahımız eksiğimiz olursa affet.
Sen el açıp da dua eden tüm iyilerin hayallerini gerçek et..

Sevmek başımız da güzel bela
bak şairi nasıl da sesinden vuruyorlar
bunu sevdiği dışın da kimse bilmiyor
acı bu dünyada popüleritesini yitirmeyen tek şeydir
yani demem o ki azizim
ben popüler şeylerden haz etmem
insanın umutsuzluğu değil
gün gibi güneş gibi umudu olmalı
dert dediğin nedir ki
dünya işi
ALLAH dersin geçer
yar dersin güzelleşir
istediğin kadar ağla üzül ama
gerçeği asla çarpıtma
insan ettikleriyle var olur bunu unutma.
mecburi değilsin diye seviliyorsun
mahkum değilsin diye isteniyorsun
ve aşka bezenmiş sin diye benim seni yor sun
yani demem o ki azizim
sevmek başımız da güzel bela..
şikayet eden yok
isyan eden yok..

Zeynep Beşen




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder